fredag 20. juli 2012

04.07.12


Mr Brun har rolige dager nå når han er alene. Han er flink - og kjapp. Han har selv bestemt at inne gjør vi ikke i fra oss og varsler tydelig når han må på do. Han sover fra ca elleve om kvelden til vi vekker han. Han prøver å stjele melk fra mammaen når ho koser med meg, men det klarer han ikke. Han har fryktelig lyst opp på kjøkkenbordet, men det klarer han heller ikke. Han glir baklengs når han skal sitte på kjøkkengulvet og synes det er skikkelig irriterende. Han er blitt veldig flink til å gå i band. Han synes ikke bekken er det verste som finnes lenger - men den er heller ikke det beste. Han liker å kose - men helst når han er trøtt. Han elsker og leke og apporterer med avlevering i handa mi! Han biter for å bite, når jeg sier au, prøver han hele tiden forsiktigere og forsiktigere for å finne hvor grensen går. Når han oppdager at det er ved ingen biting sukker han tungt og legger seg på rygg så jeg kan kose magen hans. Han kan" sitt", og han vet hvor godbitene er gjemt. Han kommer når jeg roper "kom", "småtroll" og Mr. Brun, han "skrenser" i svingene når jeg kaller inn. Han vet hvor vi bor, han vet at han skal ha på seg band når vi skal gå ut. Han synes livet er fantastisk og nyter å ha både mamma og meg for seg selv. Han synes fortsatt at data er spennende, og vil gjerne hjelpe til med å trykke. Han synes livet er herlig, at mamma er det mest fantastiske som finnes og han ER rett og slett Mr. Brun!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar